ימי בימבם

לפני שנתיים בערך עבדתי בבימבם -חברה קטנה בדרום ת"א לבגדי ילדים.

תפקידי העיקרי שם היה להכין פרינטים להדפסה על הבגדים, הייצור מתרחש בסין ואנו בארץ מעבירים את הבגדים למכירה לבעלי חנויות קטנים ובעיקר לשווקים.

הפרינטים שייצרתי נועדו להדפס משי מה שאומר שהייתי צריכה לעבוד עם סקאלה מצוצמת יחסית של צבעים לכל עיצוב.

BimBam-Neta1 BimBam-Neta2

מעצב טוב צריך לרצות את הלקוח שאיתו הוא עובד. במקרה הזה הלקוח הוא הבוס שלי והוא ידע מה הוא רוצה: הדפסים עם טקסט בסגנון קונפורמיסטי אמריקאי בצבעים חזקים, בגדול זה לא הטעם שלי אבל עובדים עם מה שיש

לרוב הייתי מתחילה בלמצוא פונט, היה לי במחשב מאות פונטים כך שהיה לי מבחר ענק לבחור מתוכו.
כל פונט משדר משהו שונה ומכתיב סגנון שונה, חיפשתי גם מילים ,סיסמאות או משפטים שיוכלו להתאים לי לאוירה
לאחר שיש לי את הטקסט מוכן שילבתי לעיתים איור כדי לסגור את הפרינט

Bird

 

Bg2-(2) Bg3 bm1 P5 P6-12s

 

 

 

 

